
Den Haag, 30 maart 2022 - NOGA is op 28 maart jl. door het bestuur van de Stichting Reclame Code ingestemd en toegelaten als nieuwe deelnemer in de kolom 'Adverteerders'.
NOGA is zeer verheugd met de toelating en is vastberaden om met de SRC en alle overige deelnemers gezamenlijk te werken aan een nog effectievere zelfregulering van reclame in Nederland. Hierbij staat in de gokbranche vooral de bescherming van de consument voorop en speelt (terughoudende) reclame een belangrijke rol in de kanalisatie - het geleiden van de consument die online wil gokken, weg van het illegale naar het veilige en vergunde aanbod.
Peter-Paul de Goeij, directeur van NOGA: 'Het is geweldig nieuws dat NOGA vanaf nu mag meewerken aan het verstevigen van het zelfregulerend bouwwerk van de SRC. Wij zien er naar uit om met de overige deelnemers in de kolom Adverteerders maar ook daarbuiten, samen te werken en zijn vastberaden een belangrijke bijdrage te leveren aan het goede werk van de Stichting Reclame Code.'
Dit kan op drie verschillende manieren: middels een regulier lidmaatschap, een geassocieerd lidmaatschap of een B2B-Partnership.
Ik wil lid worden